Chcete se dozvědět víc?

Vyplňte prosím následující formulář a sjednejte si u nás schůzku.

Po odeslání vás bude kontaktovat operátorka našeho centra a schůzku potvrdí, případně zodpoví Vaše dotazy.



Časté dotazy

Proč je možné aktivovat službu jen osobně na pobočce?

Klademe důraz na to, aby každý člověk věděl, jak službu správně a efektivně využívat. Na výdejním místě Vám proškolený pracovník vše vysvětlí a zodpoví případné Vaše dotazy. Následně Vám předá informační příručku, kde naleznete spoustu informací o Celostátní české službě a službě jako takové.


Musí být při uplatnění výhodnějších podmínek předložena karta Celostátní české služby?

Nemusí. Hlavně musí být nahlášený požadavek na lince 511 440 540, poté již dodavatelé ví, že jste to Vy, když jim přesto ukážete kartu, chybu neuděláte.


Kdo může být uživatelem Celostátní české služby?

Uživatelem mohou být osoby s trvalým bydlištěm na území České republiky.


Kdy je v provozu uživatelská linka kde hlásím požadavky?

Uživatelská linka je v provozu každý pracovní den od 9:00 do 17:00.


Co mám dělat při ztrátě své karty?

Nic se neděje. Zavoláte na uživatelskou linku 511 440 540 a nahlásíte své osobní údaje a bude Vám vystavena nová karta.


Jaká je platnost karty?

Karta celostátní české služby má neomezenou platnost.


zavřít okno